سرگذشت پژوهی با موضوع شهید محمد منتظری بهترین و کاملترین نمونه های موجود

سرگذشت پژوهی با موضوع شهید محمد منتظری بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در 12  صفحه

سرگذشت پژوهی با موضوع شهید محمد منتظری بهترین مقاله تحقیقاتی شهید پژوهی است که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که بانک فایل پژوهشی معلمان بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  سرگذشت پژوهی می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون سرگذشت پژوهی از سایر مطالب سایت نیز در زمینه سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در سرگذشت پژوهی رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع شهید پژوهی گروه تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر اقدام به تهیه سرگذشت پژوهی تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

محمد منتظری،نماینده مجلس شورای اسلامی، در سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۲۳ در نجف آباد اصفهان دیده به جهان گشود.

زادروز : ۱ فروردین ۱۳۲۳

نجف آباد

درگذشت : ۷ تیر ۱۳۶۰

تهران

آرامگاه : قطعه ۲۴ بهشت زهرا

ملیت : ایرانی

پیشه : سیاسی

نقش‌های برجسته : نماینده مردم نجف آباد – سرپرست روزنامه پیام شهید

لقب : شهید بین‌الملل

مذهب : شیعه

والدین : حسینعلی منتظری – ماه سلطان ربانی

گفتاورد : درود بر اینترناسیونالیسم اسلامی

زندگی

محمد منتظری، نماینده مجلس شورای اسلامی، در سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۲۳ در نجف آباد اصفهان دیده به جهان گشود.پدرش، آیت الله حسینعلی منتظری، از روحانیان شناخته شده بشمار می‌رفت. محمد همراه با فراگیری درس‌های دبستان، برای کمک به گذران زندگی خانواده، نخست، به کشاورزی و سپس، به کارگری در کارگاه ریخته­ گری و ساخت قاشق و چنگال پرداخت.

برای دریافت و دانلود سرگذشت پژوهی می توانید از همین جا اقدام نمایید.

سرگذشت پژوهی
8000 تومان
خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *